آقای مرفا وی !

 اگر استقلالی هستی استقلال را رها كن .

 

محسن اختیاری


حدود هفت دهه از تشكیل اولین باشگاه دوچرخه سواری مردمی ایران با نام ایران جوان كه در نهایت در گذر سالها به باشگاه فوتبال استقلال امروز انجامید می گذرد .
پرافتخارترین باشگاه ایران و یكی از پرافتخارترین باشگاههای آسیا ، بدون شك زیباترین بازیهای تاریخ فوتبال ایران را به نمایش گذاشته است .
استقلال در این فصل بدون تردید بهترین تیم و بهترین مهره های چندین سال اخیرش را در اختیار دارد ، با وجود اینهمه توانایی و پتانسیل بالقوه استقلال در فصل جاری ، نگارنده ،شخصا در ابتدای فصل امیدوار بود نه تنها كلیه جامها و افتخارات كشوری را كسب كند بلكه می توانست قهرمان قطعی آسیا باشد؛ نمایش زیبای لیگ قهرمانان آسیا در جده كه می توانست زیباتر و پر گل تر از این هم باشد ، نمایش جوهره ذاتی تیم استقلال بزرگ است نه دانش فنی مربیان ، كه البته هر چند افتخارات داخلی را آقایان به كلی بر باد داده اند ، قهرمانی در آسیا هنوز هم بسیار محتمل است ، به شرطی كه دوستان دست از سر تیم و باشگاه بردارند و مصلحت ملی را به هواهای نفس نفروشند .
تیمی كه با آغاز فصل همه تیمها را با پنج گل و شش گل بدرقه می كرد همان ذات استقلال بزرگ است كه با دانش و مدیریت مربیان كه سعی در حركت رو به جلو داشته اند به این فلاكت افتاد كه به پرسپولیس باختید ، به استیل آذین باختید ، جام حذفی را از دست دادید و قطعا هیچ امیدی به جام برتر ندارید ؛و تنها دلیل آن از دست رفتن شخصیت تیمی باشگاه استقلال است بدلیل وجود كسانی كه در حد واندازه شان و شخصیت اسقلال نیستند ؛ كه البته بدون تردید همه افتخارات این فصل از آن شما مسئولین محترم است نه باشگاه بزرگ و مردمی استقلال . باشگاه بزرگ ، مردانی بزرگ می خواهد كه در اندازه و شخصیت تیم و باشگاه باشند.


یزدفردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا